Torsdag

Natten har varit rätt så sömnlös... Best är magsjuk och jag kunde inte riktigt sova ordentligt för jag vaknade stup i kvarten för att se så att han mådde bra. Det blev ett antal rastningar inatt och på förmiddagen kan jag säga. Stackars mattes gubbe! Jag blir lika nojjig varje gång det är något med honom, han är ju 8 år snart och jag är så rädd att han ska dö. Sist han hade magsjuka ringde jag runt till alla veterinärer i länet och var helt hysterisk. Jag vill inte tro sånt om mig själv men jag kanske är en hypokondriker trots allt?

Vid 7-tiden imorse tänkte jag att jag skulle vila en timme. Yeah right! Jag vaknade kring kl.9 och fick klä mig/borsta tänderna/kamma håret i fullständig panik. Kl.9.15 skulle jag nämligen infinna mig på Arbetsförmedlingen för att träffa min handläggare. Mötet tog två timmar! Han var alltså inte liiite seg. Jag fick kämpa stenhårt för att hålla igen och inte börja gäspa, jag var som sagt trött och sliten. Att handläggarn gjorde allt i slow motion gjorde saken knappast bättre. Hehe, hade han lagt i en lägre växel skulle han nog röra sig i reverse!

Nu tror jag att jag ska vila en stund till. Ska åka till mami på ett par timmar :) Hoppas att jag inte försover mig ytterliggare en gång idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0