Söndag

Redan! Nu är det nästan slut på helgen :( D skulle tydligen vara ledig imorgon men han ska åka till jobbet för att fixa en liten grej. Tur att vi träffade hans chef idag annars hade han kommit till jobbet kl.7 i vanlig ordning. Jag ska då roa mig med att inventera i Sandras och AL's affär och sen har jag ett inredningsjobb i Luleå. Jag känner mig nästan som nån sorts frilansande proffs, haha! Hoppas att jag får ett riktigt jobb snart, jag är så less på att vara hemma och ha tråkigt på dagarna! Tänk om telefonen ringer imorgon och jag får ett jobberbjudande jag inte kan tacka nej till? Sisådär 75 lax i månaden, fet pension, bonus hit & dit... Tänk om!

Off topic. De sista två veckorna ha varit helt fab! Jag har inte mått så bra som jag gör nu på väldigt länge. Det känns som att mitt liv kommer att ordna sig snart, det löser sig alltid, right? Jag tar en dag i taget och det funkar alldeles utmärkt :) Jag vet inte vad jag hade gjort utan mina underbara vänner?! Ni vet vilka ni är, my lovely BFFs ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

klart det kommer ordna sig, det gör det alltid, även om man ibland måste vänta.

2009-01-05 @ 10:20:57
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0