Söndag

Dagen har varit hur slö som helst. Jag gick upp ovanligt tidigt för att vara mig, tror det var vid 11-tiden nån gång. Att jag flyttade mig och täcket till soffan strax därefter och spenderat halva dagen halvsovandes där är en annan sak.
Ikväll fick jag ett damp-anfall och har städat och lagat mat och till&med tvättat. Vet inte riktigt vad som hat tagit åt mig, jag är ju inte direkt en sån person som gör mer än vad man behöver. Och nej, jag är inte lat, jag är bara bekväm!

Imorgon får jag äntligen en egen bil! Som jag har längtat! Hålhaken är att D har krävt att jag ska sluta röka om han ska köpa en bil åt mig. Jag tycker nästan lite synd om honom, utan nikotin växer det horn i pannan på mig på nolltid och jag blir helt omöjlig att leva med. Han får helt enkelt skylla sig själv, right? Oj, nu står han bakom min rygg och läser. Jag får tydligen inte heller bete mig som ett svin... Öh! Hur ska detta gå?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0