Onsdag

Förstår inte varför jag gick upp så tidigt idag?! Fick dessutom tvångstankar för en stund sen och var ner i tvättstugan och satte på en maskin. Jag skulle behöva engagera mig lite i mitt hem - jag har en del disk att ta reda på och golven skulle må bra efter en omgång med dammsugaren och moppen... Men inte just nu! Jag har lagt mig igen och ska vila ett par timmar till :) Det är mer än välbehövligt! De senaste två dagarna har jag ju kommit hem sent efter att ha fixat på bilen och stigit upp tidigt dagen därpå, min förslappade kropp är helt enkelt i chock. Och ja, ni läste rätt, jag får fixa nästan allt på min bil själv, D vägrar. Det tar tid men det går med lite vägledning. Jag skulle vilja se mig själv igår - välspacklad och med fixat hår och allmänt proper gjorde jag service och bytte framlyktor på mitt åk, haha! Men jag är inte rädd att skita ner mina manikyrerade tassar ;)

Nä, nu ska jag ta och se några avsnitt av Ugly Betty på nätet, sen får jag la rycka upp mig och få nånting gjort här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0