Måndag

Hittills har jag haft en toppen dag! Följande har jag hunnit med: 

  • skjutsat karln till arbetet och irriterat hans chef, jag tror att jag kan glömma nu ett tag att jag får ta ut ett gymkort bara för att jag är så söt...
  • hälsat på mamma, hon har shoppat åt mig - en ullkappa, Replay jeans och G Star Raw jeans + klänning, mama i love youuu biiig tiiime!!!
  • ringt och försäkrat mitt blivande vrålåk, alla tilläggsförsäkringar har jag tagit och dessutom tjatat till mig rabatt på både min och D's försäkring :)
  • varit på banken och fixat bankväxel till bilköpet, hoppas nu bara att gubben inte ändrar sig och vill behålla bilen själv, det får han fan inte göra!
  • bokat tid hos frissan, ska dit om 1½ timme och sätta fast slingor som har lossnat, ska kanske passa på att toppa håret lie också?



Kommentarer
Postat av: Elin

jag mår så bra som man kan tänkas må, ont gör det och oron att det kan hända igen finns, men, jag överlever.

yes, bebis på g, är i v23. :)

2009-01-12 @ 21:20:42
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Elin

jag mår så bra som man kan tänkas må, ont gör det och oron att det kan hända igen finns, men, jag överlever.

yes, bebis på g, är i v23. :)

2009-01-12 @ 21:21:14
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0