Då var denna dag slut

Idag har det inte hänt överdrivet mycket hos mig. Jag har helt enkelt inte varit på topp. Förkylningen ger sig inte och ryggvärken blir bara värre... Vad har jag gjort för att förtjäna detta?! Så jag har mest degat i soffan och känt mig sunkig. Och sunkig är bara förnamnet!
Jag ska lägga mig tidigt ikväll, jag kan inte hålla på att vara uppe på nätterna och sen sova bort dagarna! Imorgon tänkte jag åka till mami på morgonen och hänga där en stund. Sen var det nåt jag skulle göra på eftermiddagen imorgon men det har jag glömt bort :S Minnet är bra men kort!
Nä, nu ska jag ta ut vovvarna för sista gången idag sen är det bara att krypa ner i sängen. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Jag måste också skärpa mig, somnade typ fem imorse, hihi, men var jättepigg och såg film efter film. Hoppas att du får en bra dag och att det nya året för med sig lite jobb till dig också, kram!

2009-01-07 @ 11:44:46
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Helena

Svar:Är bara ledig den här veckan tyvärr, men får väl se fram emot lite längre ledighet i vår.

2009-01-07 @ 14:52:46
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0