Bedtime

Bara några timmar för sent! Förstår inte hur det har gått till riktigt... Jag var ju hur trött som helst vid 22-23-tiden! Men sen piggnade jag till och fick plötsligt alla möjliga bokstavskombinationer (inklusive periodiska tabellen) och kunde helt enkelt inte vara still. Jag tömde kylen och skafferiet på allt som gick att äta i hopp om att däcka i soffan av matmissbruket men jag blev bara piggare. Don't try this at home, det funkar ändå inte!
Så jag satte mig i bilen och körde bort några liter bränsle. Bara för att komma ut liksom. Lisa bangade så jag fick släpa med mig karln, det skulle kännas lite desperat att åka hundra varv runt stan alldeles själv. Och med tanke på att jag slår på högsta volymen som högtalarna pallar så fort jag sätter mig i bilen och leker rock star skulle jag nog bli inspärrad också...Whatever. Vi åkte till&med och hälsade på en bekant sådär mitt i natten. Jag tänkte först skriva polare men jag försöker hålla lite mognare nivå nu, det är väl på tiden, huh? Nä, skämt åsido. Om det finns nåt jag aldrig kommer bli så är det vuxen, mogen och tråkig. Även om vissa personer tycker att jag är helt körd i huvudet i nuläget så tänker jag bjuda på det, jag är inte snål av mig!

Och nej, jag är inte full, jag är bara trött!

Sova ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0