-09 är här!

Det nya året välkommnades i goda vänners lag! Nyårsfirandet började i AL's gästhus med fördrink och tilltugg. Sen var det dags för spa! Det var otroligt skönt att basta och bada bubbelpool och bara ta det lugnt med en margarita i handen :) Mi lajki a lot! Därefter förflyttade vi oss till köket för att laga middagen som blev hur delikat som helst. Det blev tyvärr ingen fondue för att en viss person glömde fonduegrytan hemma *host host*. Hursom. Snapsvisor, vaniljvodka med tillbehör, all annan möjlig sprit med tillbehör, smarriga efterrätter - you name it, vi hade helt klart en mycket lyckad fest! Kvällen avslutades med sällskapsspel som varken jag, Sandra eller AL orkade engagera oss speciellt mycket i, vi var så trötta och ville sova! Klockan var väl efter 3 nån gång... Jag, D, Sandra och Magnus var ju uppe till tidigt på morgonen den 31:a så det var inte så konstigt att vi inte pallade att vara uppe så länge. Fast D och Magnus verkade vara betydligt piggare än oss tjejer.
Idag vaknade vi alldeles sent, jag tror att det var vid 13-tiden? AL och Helge har redan dukat fram frukosten, de är världsbäst! Sandra och Magnus som sov i gästhuset joinade oss lite senare dock, de hade väntat på room service utan någon framgång :p
Jag måste säga att detta nyårsfirande var det bästa på länge! Så jag hoppas att 2009 blir ett jävligt bra år!
Och eftersom AL äger alla bilder får jag lägga ut dem lite senare, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0