Söndag, Första Advent och ännu mer snö

Att det är söndag redan! Helgen har bara svischat förbi!
Igår unnande vi oss en riktig sovmorgon :) Sen bar det av mot Luleå. D skulle jobba och jag skulle passa min lilsis. Min hjärna var helt slut efter några timmar med skitungen och jag har återigen konstaterat att det inte blir några barn för min del de närmaste åren. Vi kom hem vid 23-tiden och bosatte oss i soffan för resten av kvällen. Jag tror att vi kom i säng kring kl.5, inte bra!
Det blev sovmorgon de luxe även idag. Jag hade egentligen ingen lust att gå upp alls, jag mår lite illa och känner mig helt slut i kroppen. När vi gick ut med hundarna såg vi att det har kommit ca 1 dm snö till, snacka om att det var jobbigt att gå! Plogningen i den här kommunen sker tydligen inte på helgerna...
Nä, nu ska jag parkera mig i soffan och tycka synd om mig själv en stund.

Hoppas att ni har haft en underbar helg!



Kommentarer
Postat av: Elin

jag har lyckats fixa det mesta med designen själv, så du behöver inte fixa. om jag nu inte stöter på nått större problem. men tack för erbjudandet iaf :)

2008-11-30 @ 23:12:36
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Katja

Haha ja, dom brukar vara det :)

2008-12-01 @ 10:49:29
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0