Så var det med det där...

...om att börja lägga sig i tid på kvällarna. Jag måste verka som en väldigt motsägelsefull person som lovar saker till sig själv och lyckas aldrig hålla löfterna (bara se hur det går med snoozandet på morgnarna), men jag försöker verkligen bättra mig. Lite i taget i alla fall.
Ikväll var det faktiskt meningen att jag skulle komma i säng före midnatt. Men! Pratade med en kompis och hon var sugen på att ta en biltur och bara sitta och prata om saker och ting. Hade det inte varit för att hon har blivit singel, arbetslös och allmänt sur på livet, hade jag förmodligen låtsats att det blev nån sorts fel på Telias mobilnät och krypit ner under täcket med gott samvete. Då var det bara att klä på sig igen och övertala bilen att starta i -15. Det var trevligt att surra om allt mellan himmel och jord men jag är sååå tröööött nu. Ska dessvärre upp om ca fem timmar :( Nä, dags för nya åtgärder! Från&med nästa vecka är det telefon-, dator- och teveförbud efter kl.23 på vardagarna. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0