Lördag, ont i håret och gårdagens smink

Jag kände inte riktigt för att sega hemma igår kväll så jag gick ut med Sandra & Co. Det var grymt roligt! Sådär kul har jag inte haft på länge :) Jag har dessutom dansat bort minst 5000 kalorier!
Det var ett gäng "fjortisar" på krogen som trodde att jag var Idol-Anna. Tjeeena! Hur ser hon ut förresten? Hur som helst. Träffade min baby Emma också, det var riktigt najs att umgås med henne. Hon lyckades nästan limma upp nån av bögarna från Bonde Söker Fru, hehe!
När jag skulle hem igen, eller först skulle jag till Sandra på lite efterhäng, stod jag ute och väntade på min taxi. Under de tio minuterna fick jag fyra one-night-stand-förslag. Att folk orkar! Sen kom det en man och frågade om jag skulle till Björns, det var lite läskigt - hur visste han att jag bodde där liksom? Så jag hoppade in i taxin och sa åt chaffisen att inte plocka upp någon. Jag pratade med Sandra samtidigt och meddelade att en gammal äckelgubbe satte sig i min taxi. Jag la på och hotade mannen att spreja honom med pepparsprej om han inte klev ut så att jag fick åka själv. "Olga, det är jag, Fredrik, Saras kusin..." Oops! Där gjorde jag bort mig litegrann. Men det bjuder jag på. Han skulle tydligen också följa hem till Sandra och dricka té och käka thaimat.
Idag är jag gravt bakfull. Jag känner mig som en jävla nybörjare. Skallen väger två ton i stillastående tillstånd, rör jag på mig väger den minst fyra. Gårdagens partysmink sitter på, rättare sagt det som är kvar av det. Men jag orkar inte bry mig just nu. För nu vill jag ha mat och gå och lägga mig och dö en stund!

Kommentarer
Postat av: Mira

Vilken kväll!!!



Miljarder ggr har jag velat säga att du är lik Anna... och glömt av det!!



Pözz på dig, läckraste Olga!

2008-11-22 @ 19:24:13
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Va fan! Det e aldri nån som raggar på mejje!!!avis

2008-11-22 @ 23:43:14
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Elin

utelivet kan vara hårt ibland, men värt det många gånger :)

2008-11-23 @ 09:41:27
URL: http://metrobloggen.se/elliin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0