Kvällen är räddad!

D ska åka iväg på middag hos sin faster så jag och vovvarna är hemma alldeles själva ikväll :( Jag är ruskigt sugen på att åka till stan och käka sushi men det går lite segt med att få sällskap - Sandra är fast på jobbet och Magnus har alldeles nyss nobbat mitt middagsförslag, rå fisk är tydligen inte hans grej. Aja, jag upptäckte nya tidningar som låg och väntade på mig på hallbyrån så jag får spendera kvällen i soffan med en kanna té och trevlig läsning. Inte så dåligt, huh?





Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

Jag funderar på att lyfta ur skönhets och makeup delen för att renodla den... jag har redan två... kolla in www.metrobloggen.se/smaskigt

Erika

2008-11-19 @ 17:56:22
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0