Hockeykväll

Det blev inte att dega hemma ikväll. Jag åkte till ishallen med Magnus och Johan istället :) Vårt hemmalag var inte riktigt i form idag så det ledde till en förlust mot det andra laget, var de nu kom ifrån? Deras fans var iaf hur jobbiga som helst, tänk er 5-6 gubbar med skitigt hår (de som hade det) och ölmage, som slog i en form av trumma och skrek konstant. Plus att de befann sig ca 10 meter från oss. Det var hur som helst trevligt att slippa sitta hemma hela kvällen och stirra i teven. D ringde alldeles nyss, han är äntligen på väg hem! Så jag tror att jag ska plocka ihop lite i sovrummet och tända ljus och göra det finfint ;)

Och såhär såg jag ut ikväll:



♥  Klänning - Vero Moda
♥  Strumbyxor - Falke
♥  Skor - Soft Grey
♥  Benvärmare- Lindex
♥  Pärlörhängen - KJL




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0