Hemma!

Det var otroligt skönt att börja dagen med att röra på sig! Det var inte plogat efter cykelvägen så det var faktiskt rätt jobbigt att gå, men det är väl bara bra? Puma var hur duktig som helst ute, hon fick vara lös sista biten hem och hon skötte sig superbra :)
När jag kom hem tog jag och Sandra i vanlig ordning en morgonrök tillsammans. Vi har varit duktiga och skottat på gården också, det var ju inte lite snö det kom inatt.
Nä, nu ska jag jag byta om till mjukisar och städa lite till i min lägenhet som har äntligen börjat se ut som ett hem igen. Tvätta ska jag också göra för det finns då i princip inga kläder i min garderob!

Vad händer hos er?


Kommentarer
Postat av: Elin

oplogat är bra. här mötte jag traktorn när jag var ute, så jag fick delvis plogat.

jag kommer byta blogg, så vill du ta dig an mig design så, varsågod. :)

2008-11-28 @ 10:03:53
URL: http://metrobloggen.se/elliin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0