Hemma, trött och hungrig

På förmiddagen hängde jag hos mami :) Det var supertrevligt! Synd bara att lilsis var i skolan, jag har saknat henne riktigt mycket.
Sen skulle jag förbi D's jobb igen, jag skulle åka och hämta nån grej till bilen. Då insåg vi att det inte var så stor vits för mig att köra fyra mil hem för att vara där nån timme och sen åka och hämta honom. Så jag hängde där ett tag och försämrade arbetsmiljön för hans chef. Vi ska ta en löneförhandling kring jul, jag är jävligt diplomatisk av mig så vi satsar nog på tio tusen mer i lön, hehe! Än så länge får D stolt bära en tee med texten "så länge min chef låtsas att jag har hög lön, låtsas jag att jag har mycket att göra". Måste bara trycka upp såna t-shirtar först.
Nu har vi varit hemma ett tag och slappat, det känns som att jag kommer att sova gott inatt - jag är så trött! Jag bör nog sova lite mer på nätterna? Jag och D får helt enkelt schemalägga vuxenaktiviteter på lite vettigare tider så att man slipper vara uppe halva natten.
Min mage börja gnälla efter mat nu, jag hade gärna slafsat i mig super size flottkäk men det har varit lite si och så med kalorieintaget så sistone så det får fan bli gröt, bläää!


Kommentarer
Postat av: ONE SMALL DREAM

HAHA! En sådan tröja skulle jag också vilja ha. Hojta till när du startar upp den verksamheten ;)

2008-11-20 @ 20:59:39
URL: http://onesmalldream.blogg.se/
Postat av: ONE SMALL DREAM

Svar:



Ännu bättre! Skulle skapa ramaskri inne på mitt jobb, perfekt!

2008-11-20 @ 21:14:37
URL: http://onesmalldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0