God kväll!

Idag har det som sagt inte hänt så mycket. Svägerskan tvingade ut mig på stan. Jag skulle inte ha något speciellt men följde med i alla fall. Jag konstaterade än en gång att stans klädutbud är inget att jubla över, trist som bara den! Alla inredningsaffärer har i princip bara julpynt nu, jag är ingen julmänniska så jag julpyntar aldrig min lägenhet. Visst kan det vara fint med några röda ljus och prydnadskuddar men gränsen går där liksom.
Jag och D kom hem ungefär samtidigt. Vi passade på att betala räkningarna, lite lättare när en läser upp OCR-nummer och en sköter datorn. Lika kul varje gång, or not! Ska ta och ringa Telia och säga upp hemtelefonen, den används ju inte överdrivet ofta kan jag säga - bara en onödig kostnad. Och så skulle vi behöva kolla upp bredbandalternativ, vårt bredband är lite dyrt tycker jag.
Nu ska vi hur som helst fortsätta mysa i soffan. Vi inhandlade Ben&Jerry's så kvällen är definitivt räddad ;)




Vad hittar ni på ikväll?


Kommentarer
Postat av: Svägerskan..

Oj vad du var svårflirtad att följa med, tvingad? HA! Inte det!

2008-11-25 @ 22:48:10
Postat av: Helena

Godmorgon!Det är ju inte klokt, men jag har faktiskt aldrig provat Ben & Jerry glass. Förstår att jag måste nu. Ha en jättebra dag!

2008-11-26 @ 07:18:24
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Elin

är du villig att hjälpa mig med den?

vi ska också säga upp hemtelefonen, vi ringer för typ 50 kr i kvartalet, resten är fasta kostnader, lite onödigt då.

ha en bra dag.

2008-11-26 @ 08:57:04
URL: http://metrobloggen.se/elliin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0