Bedtime?

Jag har givetvis inte hunnit med allt jag tänkt göra idag. Men men, imorgon är det en ny dag, nya tag! En bra sak är att vår tvättmaskin har tydligen vaknat till liv igen så imorgon får jag agera tvättbjörn all day long, det är inte precis lite smutstvätt vi har...
Jag har då unnat mig en dusch efter dagens prestationer, har målat om naglarna också :) Och nu kom jag på att jag inte har ätit nånting på heeela dagen så det får bli en liten skål med fiberhavregrynsgröt till kvällsmat. Sen är det bums i säng!

Vad har ni gjort idag då?


Kommentarer
Postat av: Helena

Skall också gå och lägga mig. Har fått nya Vogue idag så det skall bli kul att bläddra lite i den innan jag somnar. Sov gott, kram!

2008-11-27 @ 22:34:20
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0