Bättre framförhållning, tack!

Dagens irritationsmoment: folk som inte har koll på klockan.

Kl.13:30 skulle jag infinna mig på Arbetsförmedlingen för vidare diskussion av min arbetssituation. Kl.13:10 ringer min telefon och en person vid namn Hans säger att Rolf (min gamla kontaktperson) har dumpat mig och nu är det han, Hans, som gäller. Dessvärre kunde han inte ta emot mig i avtalad tid så jag får helt enkelt en ny tid i december nångång. Saken blev inte bättre av att i den stunden satt jag i väntrummet på Arbetsförmedlingen. Då är det bara att åka hem igen. Gah! Tycker att det är rätt störande att folk håller på och lämnar återbud på det viset, hade han ringt imorse hade jag inte alls blivit irriterad, jag hade nog blivit glad till&med för då hade jag kunnat snooza klockan nån timme till ;)

Nu ska jag fortsätta leta efter ett nytt jobb, ser att ams.se har fyllts på med lite nytt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0