Äntligen fredag!

Humör: pigg och glad! Förstår inte riktigt hur jag kan vara sådär morgonpigg, jag är ju vanligtvis morgondöd ;)
Gjort: inget speciellt, ligger fortfarande i sängen och latar mig.
Planer: fortsätta på mitt städ-/inredningsprojekt, tvätta...
Ser på: Vakna med The Voice.
Lyssnar på: ovanstående.
Läser: ska kolla igenom några bloggar.
Dricker: vatten.
Äter: för tidigt för frukost.

Bästa: det är fredag och jag är på så bra humör!
Sämsta: D ska mest troligt jobba i helgen :(
Väder: -4, det har kommit ca 1 dm snö under natten.


Enligt mitt astro för idag kommer jag att ha en väldigt grå och tråkig dag.
Tur att jag inte tar sånt på så stort allvar för jag tror nämligen att min dag blir toppen!






Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Du var mig en morgonpigg än, jag tyckte att jag var uppe tidigt. Ha en riktigt bra fredag. kram!

2008-11-28 @ 07:11:35
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0