Söndag

Igår var det som sagt parmiddag hos Sandra :) Vi blev 6 st totalt: jag & D, Sandra & Magnus och Ulle + dejt. Maten var helt fantastiskt god - kungskrabba till förrätt, lax och potatis till varmrätt och kaffe och snapsar till efterrätt ;b Jag måste erkänna att jag blev lite småfull på Amarula, det är ju så gott!
Ulle och dejten övergav oss kring midnatt, vi stannade då kvar och spelade spel och drinkade. Det var skitkul och vi höll på till kl.3 nån gång.
Idag är jag lite trött, känns som att jag inte fick sova ut ordentligt. Vi är i Luleå nu och ska shoppa julklappar. Det blir inte många paket från oss i år, jag ids inte lägga ner tid och energi på att hitta fina, personliga klappar åt alla då man själv får bara skit man inte vill ha...

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Låter ju jättemysigt. Hoppas att du hittade dina julklappar, kram!

2008-12-22 @ 10:00:42
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Ha en bra dan före dan!

2008-12-23 @ 09:58:31
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0