Sammanfattning av julhelgen

I år var det första gången jag var ledig över jul på fyra år... Och skönt var det! Jag måste dock erkänna att jag har alkoholiserat mig en del denna jul. Det blev en snabb utgång på julafton med fortsatt häng hos fröken Nilsson iom att det var rätt dött med folk ute. På juldagen var vi Western Farm och roade oss, det var en ganska märklig kväll - hur mycket jag än försökte att bli full så gick det inte av någon anledning så jag blev less och vi åkte hem tidigt. Vem vill känna sig helt nykter bland alla fyllskallar liksom? Jag fick ju flashbacks från tiden då jag jobbade på krogen själv. Nä, den kvällen får inga bra betyg av mig. Igår hade jag däremot hur kul som helst! Jag har än en gång konstaterat av vodka + redbull är en väldigt ohälsosam blandning. Men men, det är lätt att vara efterklok! Jag var på party hos Linda först och sen blev det att gå ut på krogen. Träffade Emma och Therese där som jag hängde med mest hela kvällen. Vid 2-tiden blev jag less på festligheterna och åkte hem för att bädda ner mig och tycka synd om mig själv...
Idag mår jag som jag förtjänar. Är sååå seg! Jag har i alla fall inte ont i huvudet, helt bra! Och ja, nu ska jag fortsätta lata mig för några energikrävande aktiviteter orkar jag definitivt inte med idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0