Onsdag

Humör: strålande, dock är jag huuur trött som helst *gäsp*
Gjort: det jag nämnt i inlägget nedan, har dessutom fått gosa lite med Boss (Kristians hund) som jag inte träffat på länge, han har blivit stor och sååå fin!
Planer: vila ett par timmar, åka in till stan en snabbis och kolla om jag hittar en ny kavaj till D som han ska ha på sig på hans farmors begravning imorgon
Ser på: dataskärmen
Lyssnar på: en rätt blandad spellista
Läser:
Dricker: Persian Earl Grey
Äter: pepparkakor

Bästa: en fullspäckad dag idag, precis som jag vill ha det!
Sämsta: alldeles för lite sömn inatt
Väder: några minusgrader, snöblandad regn :(


Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Jag tycker det känns som Londonvädret har kommit till Sverige också! Ha en bra dag du också, kram!

2008-12-03 @ 11:55:44
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Inte jag heller ;)

2008-12-03 @ 17:46:01
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0