Lördag

Igår blev det inte mycket gjort. Jag umgicks med Lisa en stund och sen åkte jag och hämtade D i Luleå. När vi kom hem var vi hur trötta som helst, både är ju fortfarande förkylda, så vi slappade mest hela kvällen. Och skönt var det!
Inatt fick jag agera taxi åt några kompisar, hämtade bl.a. Sandra på krogen och sen satt vi och surrade till kl.5 på morgonen, hehe! Jag vet inte riktigt hur länge jag sov idag, jag var definitivt inte pigg någonstans när jag vaknade. Nu ska vi åka och handla lite och sen göra oss i ordning - ikväll ska vi på parmiddag nämligen :)

Kommentarer
Postat av: Elin

oh, parmiddag, hoppas ni hade trevligt.

ha en bra dag.

2008-12-21 @ 10:35:39
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Nu går du allt krya på dig snart, hihi! Satt uppe igår till tre med en kompis, idag blir det lite lugnare. Jobbar måndag och tisdag och iofs ons, tors och fedag också, men bara några timmar. Har lovat det, nu förefaller det vara helt idiotiskt, men får tänka på pengarna som kommer i januari.Ha en jättebra dag, kram!

2008-12-21 @ 13:07:27
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0