Insomnia?

Jag har lyckats slumra till stundtals under natten men någon ordentlig sömn blev det inte... Jag vet inte riktigt om jag är nervös inför intervjun eller om det är något annat det beror på men än så länge är jag relativt pigg och alert. Jag får nog helt enkelt försöka ta igen lite vila under dagen. Först ska jag skjutsa D och Magnus till jobbet. Sen ska jag förbi mami och äta frukost samt köra lilsis till skolan. Och sen ska jag till stan igen och skjutsa Kristian till vårdcentralen. Det känns nästan som att jag har blivit allas taxichaufför nu när jag fått mitt körkort! Blir mammas sambo utskriven från sjukhuset idag får jag köra hem honom också. Tur att det inte är jag som tankar bilen ;)
Nu ska jag se klart ett avsnitt av Gossip Girl sen är det duschen som gäller! Måste komma ihåg att slänga i en hårinpackning, mitt hår ser verkligen inte ut att må bra!


Kommentarer
Postat av: Mindy

Ha en skön onsdag..

2008-12-03 @ 09:09:52
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Vill hellre ha sommaren året runt...Ha en skön onsdag...

2008-12-03 @ 09:58:26
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0