Bedtime

Jag har varit igång hela kvällen! Jag tvättade, strök kläder, hängde in kläderna i garderoben... Phuuuh! Och jag är inte klar än! Gosh, vad man har samlat på sig! Det var ju inte alls länge sedan jag gick igenom och rensade i min garderob. Förstår inte riktigt hur det kan bli så ibland :p Jag får helt enkelt fortsätta imorgon och se om det är något som ska ut på bloppisen.
Annars har jag haft en rätt ok dag. Dagarna är ju oftast tråkiga när man är arbetslös. Tur iaf att jag har dogsen med mig hela tiden så att jag inte är helt själv hemma :)
Well well, nu är det dags att krypa ner i sängen och sova. Ska försöka vakna tidigt imorgon och se till att D kommer iväg till jobbet i tid, han råkade försova sig imorse och blev en timme sen.


Kommentarer
Postat av: Elin

ett geni vet jag inte om jag vill kalla mig, men jag klarade det :)

2008-12-02 @ 08:22:14
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Lollo

det tar tid att rensa garderoben, men dte är skönt när det är färdigt sen =)

2008-12-02 @ 13:22:20
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0