2008

Jag har inte haft ett så dåligt år på länge och jag vet att jag inte är ensam om att känna så. Jag hoppas verkligen att 2009 blir mycket bättre!
Jag sammanfattar lite kort årets händelser här då:

•  min knä- och fotskada har blivit värre vilket ledde till sjukskrivning i över ett halvår och nu är jag arbetslös
•  tre personer i min omgivning har gått bort, två av de hundra år för tidigt :( livet är mer än orättvist ibland!!!
•  tre av mina väninnor har separerat från sina killar, jag har själv haft en lite risig period i mitt förhållande men vi jobbar på det
•  mami och lilsis har flyttat fyra mil bort från mig, känns jävligt surt att inte kunna träffa dem varje dag


Det positiva var iaf att jag fick mitt körkort i år, roligare än så blev det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0